Yhdistyksen kokous pidettiin Imatran kylpylässä lauantaina 26.4.2014

Todettiin, että edellisen vuoden aikana hallitus kokoontui kerran vuosikokousta edeltävässä kokouk­sessaan ja kaksi kertaa sähköpostitse. Kari Jyrkinen järjesti matkan Viipuriin ja Ilmeelle 30.6-1.7.2013. Ensimmäinen matkakohde oli Viipuri, johon matkalaiset tutustuivat opastetulla kaupunkikierroksella, lisäksi oli ohjelmassa taidemuseoon tutustuminen. Seuraavana päivänä matka jatkui Ilmeelle, jossa ohjelmaan kuului muisteluhetki sankarihaudoilla, voileipäkahvit sekä kotipaikkoihin tutustumista mahdollisuuksien mukaan. Päivä oli sateinen, mikä oli omiaan hieman latistamaan matkatunnelmaa, mutta paikallisen rajavartioston suhtautuminen matkalaisiin oli asiallista. Nettisivujen yhteystietojen kautta on tullut joitakin Ilmeestä kiinnostuneiden ihmisten yhteydenottoja. Nettisivuja on vuoden varrella kehitelty edelleen, mutta työtä vielä riittää.

Toimintasuunnitelmaan kuuluu myös tälle vuodelle Kari Jyrkisen valmistelema Ilmeen matka, jossa mennään Antrean ja Kirvun kautta Ilmeelle ja sieltä perinteisen ohjelman jälkeen jatketaan matkaa Käkisalmeen ja sieltä seuraavana päivänä Viipuriin, jossa tutustuminen kirjastoon ja ostosten tekomahdollisuuksia, minkä jälkeen paluumatkalla pysähdys Tali-Ihantalan taistelujen muistomerkille. Nettisivujen kehittelyä jatketaan edelleen.

Ajatuksia toiminnan kehittämisestä toivotaan.

Yhdistyksen hallituksen puheenjohtajana valittiin jatkamaan Aulis Kemppinen. Hallituksessa jatkamaan valittiin samoin Kari Jyrkinen, Yrjö Lankinen, Antti Munnukka, Paavo Ojalainen ja Tapio Varis. Varapuheenjohtajakseen hallitus valitsi Kari Jyrkisen, rahastonhoitajakseen Yrjö Lankisen ja sihteerikseen Tapio Variksen.

Kokouksen jälkeen Aulis Kemppinen alusti keskustelun aiheesta Ilmeen kassa Karjalassa. Alustus herätti runsaasti keskusteluja ja muisteluja.