Kollaan tulimyrsky - kansi

Kirjat ovat saapuneet painosta viikolla 43. Koska Rautjärvellä suunniteltu julkaisutilaisuus 30.11.2017 peruuntui kirjan kirjoittajasta riippumattomista syistä, kirjan jakelu on aikaistettu nyt alkavaksi. Rautjärven Reservinupseerikerho ry järjestää kuitenkin 30.11.17 pienempimuotoisen tilaisuuden, jossa Hannu kertomassa kirjan taustoista. Samalla kulkee kirjoja siellä myytäväksi, Hannu on Rautjärvellä 2-3 päivää sillä kertaa. Jos joku on tilannut kirjan/kirjoja, samalla reissulla kirjan kulkevat Rautjärven suuntaan, säästyy postimaksu.

Verkkosivu, jonka kautta kirjan voi tilata, on vielä hivenen kesken, mutta tilaus hoituu jo nyt suorittamalla maksun kirjaa varten avatulla pankkitilille. Maksun tultua perille, Hannu postittaa kirjan. Yhden (1) kirjan osalta hinta 30 e ja postikulun 5,20 e, yhteensä 35,20 e. Kahden (2) kirjan postimaksu on 5,90 e ja, useamman kirjan toimituksesta postin hinnaston mukaisesti.

Lisätietoja voi kysellä Hannulta joko sähköpostilla hannu.narsakka(a)luukku.com tai puhelimitse 044-9768670. Hannu vastaan mielelläni kysymyksiin.

Maksutiedot:
Vastaanottaja: Hannu Narsakka
Tilinro: FI21 8146 9710 1940 43
Viesti: Tulimyrsky Kollaalla

Osoitetiedot sähköpostitse tai puhelimitse.

P.S. Allekirjoittaneen on tarkoitus vielä ajaa auto talvisäilytykseen Juvalle - ellei talvi yllätä, joten viikon tai parin päästä toimitus Juvalle voisi onnistua myös.

P.P.S. Päivitän nettisivun osoitteen tänne, jahka sivu on toiminnassa, maksu hoituu myös sen kautta sitten.